Stała umowa serwisowa to szczególny sposób na zachowanie bezpieczeństwa firmy. Zapewnia relatywnie niskie koszty utrzymania infrastruktury IT w porównaniu z kosztami naprawy sprzętu lub odzyskaniem utraconych danych po nagłej awarii.
Decydując się na umowę serwisową otrzymujesz szeroki zakres usług wspierających prawidłowe działanie systemu informatycznego twojej firmy. Poszczególne pakiety mają przy tym jedną wspólną cechę: maksymalna jakość usług wykonywana przez wykwalifikowanych pracowników Netcom s.c.
Udane wdrożenie to nośnik korzyści dla Klienta na wielu obszarach. Jego planowa formuła pozwala na określenie budżetu finansowego przedsięwzięcia oraz przewidywanego czasu jego realizacji.
Sprawdzony plan to także podstawa dla identyfikacji potencjalnego ryzyka oraz działania służącego jego wczesnej eliminacji.
Plan to baza, dzięki której Klient już na etapie koncepcyjnym jest w stanie określić rentowność przedsięwzięcia informatycznego oraz wskazać zalety jego wdrożenia.
• zapoznanie się z procesami technologicznymi i biznesowymi zachodzącymi w firmie Klienta
• analiza potrzeb i identyfikacja problemów
• audyt posiadanego sprzętu i oprogramowania
• przygotowanie harmonogramu prac wdrożeniowych
• przygotowanie dokumentu analizy przedwdrożeniowej
• dostawa sprzętu
• instalacja i konfiguracja oprogramowania
• migracja i integracja danych
• tworzenie programistycznych dostosowań
• konsultacje u użytkowników oprogramowania
• szkolenia, warsztaty
• start systemu
• opieka w początkowym okresie funkcjonowania systemu w przedsiębiorstwie Klienta
• bieżący serwis
• aktualizacja oprogramowania – dostosowanie do przyszłych zmian systemowych i prawnych
© NetCom s.c. / Wszelkie prawa zastrzeżone